19 Eylül 2016 Pazartesi

LOKUM'LA TANIŞIN (LokumtheFather)



Merhaba ben Lokum, bir buçuk yaşında erkek bir kediyim. Böyle tombik tombik durduğuma bakmayın. Büyük hastalıklar atlattım, ölümden döndüm. Öykümü uzun uzun anlatacağım sizlere. Şimdilerde iyiyim; hatta o kadar iyiyim ki iki ay önce baba bile oldum. Şimdi üç kızım, iki de oğlum var. Oğullarımdan biri aynı ben... Benim gibi koca kafalı, şişko ve obur. 

Bir de hayatımın aşkı var tabi. O size tanıtacaktır kendini. Her zaman çok iyi anlaştığımız söylenemez kendisiyle; ama ne zaman yanımdan yöremden uzaklaşsa onu arar gözlerim. Sağlığıma kavuşmamı biraz da ona borçluyum. Dedim ya bu konuya daha sonra döneceğim. Ama aşkımdan bahsetmişken birlikte çekildiğimiz bir fotoğrafı da sizlerle paylaşmak isterim: 



Elbette özelliklerimi de merak edeceksiniz. Genel olarak rahat, tasasız bir kediyimdir, cool yani... Öyle laubali hareketlerden, fazla okşanmaktan, sevilmekten hoşlanmam. Tüm bunları sadece annem yapabilir bana. Yanaklarımı sıkabilir, göbeğimi kaşıyabilir, kulaklarımdan ısırabilir ya da burnumdan öpebilir. Farklı pozisyonlarda uyumayı severim, sırt üstü, yüz üstü, normal kedi pozisyonu, oturarak, kafamı masadan sarkıtarak... Farklı mekanlarda uyumayı da severim. Ancak ilk fotoğrafta gördüğünüz benim favori mekanım. Orası benim köşkümdür ve kimselerle paylaşamam. 

Günümün genelini uyuyarak ve yemek yiyerek geçiririm. Evet obur bir kedi olduğum doğru, o nedenle babam bana diyet uyguluyor. Büyük hastalıklar geçirdiğimden zaten üzerime titriyorlar. Beni şımartıyorlar sürekli, ben de şımarmaya müsaitim zaten. Ne yapayım onlar istiyor. Mesela çok nadir de olsa kumumu bırakıp banyonun önündeki küçük halıya kakamı yapıyorum; ya da çalışma odasına çişimi yapıyorum. Annem ve babam hiç kızmıyor. "Acaba canı bir şeye mi sıkıldı?" diye birbirlerine soruyorlar. Aslında gayet mutluyum. Daha çok ilgi çekmek istiyorum, ne var bunda? Kediyim ben, kedi! 

Neyse bu günlük bu kadar yeter, çünkü karnım acıktı. Aşağıda özet bilgilerim var, onları da okuyun bir zahmet:

Adım: LOKUM

Doğum tarihim: 17 Mart 2015 (Kutlamanızı beklerim)

Cinsim: Karışık bir şeyler, çoğunlukla Scottish Fold

En sevdiğim yemek: Somon

En sevdiğim şey: Uyumak

Kilom: 6

En sevdiklerim: Annem, babam, anneannem

Nefret ettiklerim: Yabancılar, karanlık ortam, kapalı kapılar, babaannem (zaten bir kere gördüm, sesi bile beni delirtmeye yetti!!!)

En mutlu olduğum an: Büyük tuvaletimi yaptıktan sonra (bütün evi mutlulukla turluyorum)

Hobilerim: Pencereden dışarıyı seyretmek, yemek yemek (çerez olarak, hobi olduğu için), annem ve babam temizlik yaparken onları seyretmek, temiz çarşafların üstünde uyumak, yeni yerler keşfetmek. 

Görüşmek üzere...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder